• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası
  • https://www.facebook.com/Hint.Horozu.Denince.Varol.Yilmaz/
  • https://plus.google.com/u/0/111207298573071521008
Mesaj panosuna, üye girişi yaparak mesaj yazabilirsiniz.

Burayı tıklayarak üye girişi yapabilirsiniz.
Burayı tıklayarak üye olabilirsiniz.

Yazılan mesajlar

emre çelik (24/03/2013 20:47)
Konu : horoz
Mesaj : abim gönderdiğin yumurtaları bastırdım ALLAH senden razı olsun, ilk fırsatta gelicem abim ziyaretine çok istiyorum abi seninle tanışmak kurduğun sistemide çok merak ediyorum, abim bide bi sorum olacak; ben horozun asilmi brezilmi ispanyolmu vietnammı olduğunu nasıl anlıycam yada abim gönderdiğin karışık yumurtalarda hangi cinsler mevcut şimdiden tşk ederim ALLAHA emanet ol saygılarımla...
"Sagol benim canım kardeşim Allah cümlemizden razı olsun ne zaman dersen gelebilirsin kapımız herkese açık soruna gelince onu anlıyamazsın resmini çekip gönderirsen yardımcı olmaya çalışırım yumurtalardanda her ırk karışık hepsinden çıkar 2 aylık gibi olduklarında resimlerini siteye yüklersen bakıp söylerim sana saygılarımla..."
Editör Notu
Süleyman Öztürk (24/03/2013 16:24)
Konu : yaş
Mesaj : Sa varol abi nasılsın iyi misin abi ?
Abi bir sorum olacak.
Sağlam bir macar aldım bugün. 2,5 yaşında filan.
Geçen hafta bir dövüş yaptmışlar 2. suda almış dövüşü.
Bu horoz daha ne kadar dövüşebilir.Yani kaç yaşına kadar abi ?
"A.s Allah'ın keremine şükür iyiyiz kardeşim soruna gelince eger horozun herhangi bir ıskartalıgı yoksa saglık sıhatlı oldugu neşesi yerinde oldugu sürece dövüşür tabi 3 yaşından sonra ne kadarda olsa dövüş hayatı bitmiş sayılır damızlık için kullanılır saygılarımla..."
Editör Notu
ramazan durmuş (24/03/2013 12:48)
Konu : S.a
Mesaj : S.a varol bey horozun eli sertmi deyilmi diye nasıl anlanır sert deyilse sertleşmesi içiin yapılacak bişey varmıdır.
"A.s Ramazan bey hint horozuna dövüş ögretilmez eli sert olması cinsiyle alakalı bir durumdur bunu görebilmek için prova edip gözlem yapmak gerekir saygılarımla..."
Editör Notu
okan özkara (24/03/2013 08:07)
Konu : tavuk
Mesaj : abi elimde 2 tane horoz war 2 side hint tavugumu birisinin yanına koydum onda 2 yumurta yumurtladı şimdi ayırdım diger horuzumun yanına attım tavugu acaba 2 side bastı yumurtalardan hangısi cinsi cıkar ilk yumurtalarını attsammı atmasammı.
"Okan kardeşim ilk 6-7 yumurta ilk bastırdıgın horozdan olur saygılarımla..."
Editör Notu
mehmet veysi seluktekin (23/03/2013 23:10)
Konu : resim
Mesaj : http://www.hinthoroz.com/?&Fa=1&Id=47227&ResNo=2 vural bey sizce görünüş olarak nasıl kaliteli bir horoza benziyormu hediye eden arkadaş doğrumu söylüyor
"Mehmet bey hediye edildiyse mutlaka birşeyi vardır benim izlemime göre güzel horoza benziyor ama diyebileceim pek birşey yok şansı açık olsun saygılarımla..."
Editör Notu
hakan smmm (23/03/2013 17:56)
Konu : *
Mesaj : s.a. abi. verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim. inşallah sorularımla sizi sıkmıyorumdur.bu ırklar hakkında fazla bilgim yoktu. sayenizde biçok bilgi edindim.benim bi kaç sorum daha var abi. 1-hintlerde kalemli demek ince bacak mı demek? 2-kanat yapısının orta ve geniş olması ona avantaj sağlar mı? teşekkürler
"A.s sagol canım kardeşim estafurullah elimizden geldigi kadar zaman buldukça yardımcı olmaya çalışıyoruz soruna gelince kalemli demek bacak uzunlugu demektir 2. soruna gelince tabiki avantaj saglar tokata kalktıgında büyük ölçüde dengesini saglamasına yardımcı olur saygılarımla..."
Editör Notu
fatih kale (23/03/2013 01:29)
Konu : felç
Mesaj : s.a varol abi civciler 4-5 aylık oldu fakat sıra ile rahatsızlanmaya başladı firigin biri geçen ay ayakta duramamaya başladı geriye doğru yıkılıyor herhangi bir rahatsızlık yok yeme içmede iyi ama neden felç olduklarını anlayamadım dünde gene başka bi firik aynısı oldu 3-5 gün ayakta sallanıp dengeleri bozuluyor sonra ayakta duramayıp yere arkaya doğru yıkılıyorlar kümes güzel hiç soğuk yemediler hep oda sıcaklığında kış çıktı nem vs. olumsuz hiçbirşey yok acaba bunun sebebi nedir ne yapmalıyız horozda olacak diye korkmaya başladım önlem alabilirmiyiz.saygılar sunar teşekkür ederim.
"A.s Fatih kardeşim iç parazit gibi görünüyor büyük ihtimallede iç parazitten kaynaklanıyodur veterinerden iç parazit için ilaç alıp kesinlikle kullanmalısın saygılarımla..."
Editör Notu
Erkan TAŞPINAR (22/03/2013 12:09)
Konu : değerlendirme
Mesaj : http://www.hinthoroz.com/?Syf=4&Fa=1&Id=47227
resimdeki ferik hediye geldi . değerlendirme yaparmısınız?
"Erkan gardaş şekil şemal yapı olarak gayet güzel ama damarı nerden gelmiş kimin damızlıgı asıl önemli olan budur saygılarımla..."
Editör Notu
hakan smmm (22/03/2013 09:49)
Konu : *
Mesaj : s.a. varol abi.hint yavrularının birbirlerini dövüşerek öldürebildiği söyleniyor.doğru mu?
"A.s Dogrudur kardeşim saygılarımla..."
Editör Notu
KENAN OKALİN (20/03/2013 17:48)
Konu : AYAK ŞİŞMESİ
Mesaj : MRB VAROL ABİ İNŞALLAH İYİSİNDİR.Bİ SORUNUM VARDI ABİ. 8 AYLIK Bİ HOROZUM VARDI SAĞ AYAĞI TAM PARMAKLARIN BİRLEŞTİĞİ NOKTADA ŞİŞME VAR.BAKTIM HERHANGİ BI YARA BERE BİRŞEY BATMIŞMI AMA HİÇ BİŞE GÖREMEDİM HAFİTEN SEKİYOR NE YAPABILIRIM BUNUNLA İLGİLİ YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM.
"Merhaba Kenan kardeşim sagol Allah razı olsun çok iyiyiz soruna gelince beklazon melhem sürersen şişligini alır saygılarımla..."
Editör Notu
Cihan Günce (20/03/2013 05:18)
Konu : ...
Mesaj : Varol abi öncelikle siteniz çok faydalı tebrik ederim sizi.Bir yavruyu idmanlara başlayana kadar gün içinde ne gibi besinlerle büyütmek gerekir.Kısaca bir yavrunun civcivlikten dövüşe kadar ki besleme aşamalarını yazabilir misiniz.Açık alanda sürekli gezmelerine rağmen nefes problemi yaşıyorum bazen.Ayrıca sizden yumurta almak istiyorum abi 10 tane alabiliyor muyuz?_?kuluçka makinemiz var atkılı bir horozunuzdan aldığınız yumurtalardan olursa çok iyi olur. Sağlam 3 damızlığım var artık hepsi akraba oldu farklı kan lazım.Saygılar...
"Sagol Cihan kardeşim elimizden geldigi kadar yardımcı olmaya çalışıyoruz 1 sorunun cevabı detaylı bir şekilde hint horoz hastanesi bölümümüzde vardır.2 soruna gelince 10 tane karışık yumurtalardan alabiliyorsunuz saygılarımla..."
Editör Notu
muhammed bedir (18/03/2013 22:52)
Konu : yumurta byama
Mesaj : varol abe tavuk kuluçkaya oturduğunda yumurtayı boyasak ne olur boyamasak ne olur her hangi bişeyle çizilir genelde çizmessek ne olur çizme amacı nedir.
tavuğum 2gündür oturdu abe boyamak içn geç dimi abe
"Muhammet kardeşim boyama diye birşey yok oldugu gibi bırakacaksın saygılarımla..."
Editör Notu
HINTCI KARTAL (18/03/2013 15:12)
Konu : DIRENC
Mesaj : SELAM GENELLIKLE YUMURTADAN EN SON VE GEC CIKAN CIVCIVLER CIKAMAYAN CIVCIVLERMI DIRENCSIZ OLUR
"A.S Evet kardeşim saygılarımla..."
Editör Notu
hakan smmm (18/03/2013 13:47)
Konu : *
Mesaj : s.a. varol abi. endonezyadan yumurta getirtmeyi düşünüyorum.uçakla getirtme maliyeti tahminen ne kadar tutar? yumurta maliyeti hariç. sadece kargo. ve diğer işlemlerin yapılması gerekiyor mu? gümrük vs. bir de tahminen kaç günde gelebilir. bu konuda bilginiz var mı? teşekkür ederim.
"A.s Hakan kardeşim getirecegin kargoya göre gönderecek kişinin yapacagı ambalaja göre herşey degişebilir gümrüktede sıkıntı çıkarabilirler biz yurt dışına gönderirken ufak kargoyla belgeleriyle gönderiyoruz saygılarımla..."
Editör Notu
mehmet veysi seluktekin (16/03/2013 20:45)
Konu : BESLENME
Mesaj : s.a vuraol bey öncelikle bu yaptıklarınız için çok teşekkür ederim sizi bi sorum olacak ben horozlarıma mısır ununu balla harmanlayıp içerisine fındık ve badem diri olaral karıştırıp parmak yarısı kadar fişek yapıp sabah akşam üç tane veriyorum zararı olurmu
"A.s Mehmet bey yardımcı olabiliyorsan ne mutlu bize sorunuza gelince kesinlikle zararı olmaz çok güzel yapıyorsunuz devam edebilirsiniz saygılarımla..."
Editör Notu
okan özkara (16/03/2013 14:50)
Konu : tavuk
Mesaj : s.a varol abi elimde güzel bi hint tavugum var yenı yumurtlamaya basladı nası bi hayvan oldugunu anlıyamadım yumurtasını alsammı almasammı karar weremedım fotografını çeksem gondersem bi bilgi verirmisin acaba ona göre yavrusunu alayım ?
"A.s Okan kardeşim tavuga bakmayla kalitesini anlamamız mümkün degil mecbur yavrusunu alıp dövüştürüp göreceksin saygılarımla..."
Editör Notu
davut şimşek (15/03/2013 16:11)
Konu : iç parazit
Mesaj : abi hayvanlarımda kurt var bitanesi idmandansonra kurt pislemiş ayaktada zor duruyo sürekli boynunu sallıyo sindirimle ilgili bi ilaç verdim biraz toparladı ama öbürlerindede vardır mutlaka bana hayvanlara dokunmayacak şekilde uygulamasınıda açıklayarak bi ilaç ismi verebilirmisin sitraks şurupkullandım ama tok şekilde verdim daha önce fayda etmemiş
"Davut kardeşim şimdi bizim söleyecegimiz ilaçı bulamayabilirsin çünkü her bölgedeki veterinerler farklı farklı gurupları kullanabilir sen veterinerden iç parazit kurt için ne alsan o etkili olur kullanım şekli ve dozuda üstünde yazar saygılarımla..."
Editör Notu
yılmaz ekmekçi (14/03/2013 23:33)
Konu : yumurta
Mesaj : varol bey merhaba ben yeni yakalandım bu horoz merakına horozlarım var ama güvenemiyorum sizden 1 aylık yavru bir horoz alsam kaç aradır fiyatı kül rengi varmı bir de yumurtaların fiyatı nekadar tşkederim kolay gelsin
"Merhaba Yılmaz bey 1 aylık yavrularımız malesef yok yumurtalarımızda 20 adet=100 tl karışık yumurtalarımız 20 adet=200 tl saygılarımla..."
Editör Notu
serkan bozkuş (14/03/2013 19:34)
Konu : ayak sorunu
Mesaj : s.a abi iyisindir inşaallah benim bi sorum olacaktı benim horozlar geniş aralıklı telden birbirlerine girmişler birisi iki telin arada sıkışmıs ve sinirden ayaklarını duvarlara ve ağaçlara burmuş ayaktabanı komple kavlamış yeni deri geldi ama ayak tabanı ve ayak parmak altlarında derin çatlaklar var bunu nasıl giderebilirim abi birde benim horozun birisi baya uzun diger horozum kısa birbirleriner antreman etsem kısa olan ezilirmi aceba teşekkür ederim
"A.s Serkan kardeşim Allah'ın keremine şükür iyiyiz soruna gelince yara melhemi sürecek devamlıda ılık suyla yıkayacaksın 2. soruna gelince horozun irisi degil iyisi döver kardeşim kiloları denkse idman edebilirsin boyuyla degil horoz kilosuna göre dövüştürülür saygılarımla..."
Editör Notu
ümit dirican (13/03/2013 10:39)
Konu : cicek hastaligi
Mesaj : Arkadaslar cicek hastaligina en iyi gelen karisim sudur bizzat denedik etkisi super (bir kasik pekmez bir kasik kina ve herhangi bir cicek bunlari guzel karistirip sularina verin etkisini goreceksiz)herkese iyi gunler
"Ümit gardaş duyarlıgından dolayı çok teşşekkür ederim diger üye arkadaşlarımızdan ricam bildiklerinizi esirgemeyin bildikleriniz paylaştıgınız sürece faydası olur paylaşılmayan bilginin kimseye hayrı olmaz saygılarımla..."
Editör Notu
... 26 ...
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi1
Bugün Toplam204
Toplam Ziyaret34149
Anket
Sizin Tercihiniz Yabancı Kan Horoz hangisidir?
Hava Durumu
Anlık
Yarın
14° 21° 8°
Saat
Site Haritası