• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası
  • https://www.facebook.com/Hint.Horozu.Denince.Varol.Yilmaz/
  • https://plus.google.com/u/0/111207298573071521008
    • Varol Yılmaz
    • İLETİŞİM: 0543 699 53 90

Sorularınız Ve Yanıtları

Mesaj panosuna, üye girişi yaparak mesaj yazabilirsiniz.

Burayı tıklayarak üye girişi yapabilirsiniz.
Burayı tıklayarak üye olabilirsiniz.

Yazılan mesajlar

berk yücesoy (25/08/2018 02:11)
Konu : selam
Mesaj : iyi akşamlar ben sizde üye oldum bu siteye ben sizden bazı bilgiler edinmek istiyorum profilimdeki horozların cinslerinin hangi hint olduklarını örenebilirmiyim tşkler.
berk yücesoy (23/08/2018 22:13)
Konu : slm
Mesaj : horozlarımın fotosunu yoladım ulaştımı size acaba ben sadece cinslerini örenmek istemiştim tşk
berk yücesoy (22/08/2018 23:08)
Konu : selam
Mesaj : iyi akşamlar varol bey bende iki horoz var yanız tam olarak hintmi almanmı ne olduklarını bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekür ederim saygılar
osman kıraç (09/05/2018 00:32)
Konu : abilerin abisi varol abimize teşekkürler
Mesaj : Abım benim can abım göndermiş olduğun 11 yumurtalardan hepsi çıktı iki tanesi geçen gün dövüşe dövüşe ölmüşler.
Şu an 9 tane kaldı 5 aylık oldular abı çok çok beğeniyorum burada gören horozcuların hepsi hayvan kalıyor.
Sayende bizde horozcu olduk sayılır can abım sağ olasın öpüyorum ellerinden.
Yusuf Islam (30/03/2018 21:59)
Konu : Neye gore star yıldız
Mesaj : Varol abi star yafa yildiz hint ne demek neye göre bu isimleri aliyorlar bilgi verirseniz sevinirim
Abdula Hancı (02/03/2018 16:22)
Konu : Yumurta
Mesaj : İyi günler Varol bey sizi bir yıldır takip ediyorum ve sizden yumurta satın almaya karar verdim yalnız türkiyede yaşamiyorum yurt dışına göderebilirmisiniz ve ödeme işlemleri nasıl gerçekleşiyo.saygılarımla
Emrah Karaketir (08/02/2018 14:48)
Konu : İshal
Mesaj : S.a benim tavuk ishal ne yaptimsa iylesmedi yumurtlamiyorda.
durmuş başağaoğlu (25/01/2018 11:09)
Konu : HIRILTI
Mesaj : hocam bazı tavuklarımda hırıltı mevcut hipra aşısı yaptırmamıştım ne yapmalıyım cevap verirseniz sevinirim.
iyi çalışmalar
durmuş başağaoğlu (25/01/2018 11:06)
Konu : horoz üst gaga
Mesaj : hocam horozlarımın ara bölmesi teneke idi altından dövüşürken horozumun birisinin üst gagası tenekeye sürte sürte üzerindeki parlak olan çok ince cilalı kısım kalktı alt ana gagada bi şey yok güreşmesine engel olur mu?iyi çalışmalar
MEMET DİNLEMEZ (20/01/2018 00:32)
Konu : TEŞEKKÜR MESAJI VAROL ABİYE
Mesaj : ABİM BENİM VAROL ABİM GEÇEN SEZON SENDEN ALMIŞ OLDUĞUMUZ YUMURTALARDAN ÇIKAN YAVRULARIMIZ DÖVÜŞMEYE BAŞLADILAR.
ELİMİZDE ŞU AN SENDEN GELEN YUMURTALARDAN ÇIKAN 12 HOROZ 7 TAVUK VAR. HOROZLARDAN 4 TANESİ DÖVÜŞTÜ 4 TANESİDE SAATİ DOLDURMADAN STARLAR GİBİ DÖVDÜLER.
ABİ SANA NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEK AZDIR İNAN SIRF ELİNİ ÖPMEK İÇİN BİR GÜN ÇIKIP GELECEM. BU SEZON İÇİNDE KULUÇKA MAKİNASI SİPARİŞ ETTİK, ABİ SENİ MAKİNA GELDİĞİ ZAMAN ARAYIP 50 ADET YUMURTA SİPARİŞ EDECEZ YİNE İNŞ ÖPMÜŞÜM ELLERİNDEN ABİCAN HAYIRLI İŞLER İŞİN RAST GELSİN TEKRARDAN ÇOK SAĞOL VAROL ABİM.
Emrah Karaketir (28/12/2017 12:40)
Konu : Hint horozu dinlenme suresi
Mesaj : Idmandan sonra horoz kaç gün dinlendirilir.
SELİM ACER (15/11/2017 15:05)
Konu : hastalık
Mesaj : selamun aleykum hocam horozlarda hafif bi hırıltı var ne yapmalıyım
Dəyanət Məmmədov (02/11/2017 14:14)
Konu : Horoz
Mesaj : Merhaba nasılsınız.
Hint horozu bu zamana kadar gündüzler bayırda gezmişler, artıq havalar soymuş eger hava durumu 5-10 derece olarsa horozları bayırra burakmak olar yoksa ne etmeli. Zehmet olmasa kömeklik edesiniz.
Eyyüp Ayhan (27/10/2017 13:26)
Konu : Horoz
Mesaj : Merhaba abi nasilsin? Horozlariniz cok guzel ama alacak durumum yok bana 1-2 tane yumurta gonderirseniz cok sevinirim yasim 19 ogrenciyim durumum yok. Iyi gunler dilerim
Bekir Eryıldız (12/10/2017 23:22)
Konu : Varol başkanımıza abimize canımıza ciğerimize
Mesaj : varol abim benim canımız kanımız 1 saat önce göndermiş olduğun yavruyu prova ettik kahvede ne kadar horozcu varsa hepsinin ağzı açık kaldı tam bu işi bırakacaktım baktım olmuyor her önüne gelen bizi kandırıyor dandik hayvan veriyor rezil oluyoruz ama şimdi senin gibi bir abimiz var artık sağol canım abim beni ne kadar mutlu ettin bilemezsin ellerinden öpüyorum burda 6-7 arkadaşız onlarda birer tane almak istiyor en kısa zamanda arıycaz seni abim benim hayırlı akşamlar tekrar sağol sen efsanemizsin :)
Erhan karaaslan (23/09/2017 01:40)
Konu : Yardım
Mesaj : Abi benim bir sorum olacaktı benim bir hint horozum var bir haftalığına arkadaşımın kümesine koydum arkadaşımın oğlu benim hinti bağlamış kendi horozuna dovdurmus şimdi benim horoz normal köy horozundan bile kaçıyor ne yapmam lazım lütfen yardım ederseniz sevinirim saygilar
Barış Hasanbeşe (18/09/2017 19:13)
Konu : Tusunami horoz
Mesaj : Tusunami diye horoz gordum abi dikkatimi cekti bi soriyim dedim nami baya varmis heralde bilgi verirseniz sevirim abi
riza Kerim oglu (11/09/2017 23:36)
Konu : Irana export
Mesaj : selam abi
Irana export varmi?
AZİZ karabulut (15/08/2017 01:22)
Konu : MESAJIM HOROZCULARIN KRALI VAROL ABİYE
Mesaj : VAROL ABİ BEN İSTANBULDAN SENDEN GEÇEN SENE 6 YAVRU ALMIŞTIM 4 TANESİ DÖVÜŞTÜ 2 TANESİ DAHA TAM HAZIR DEGİL 4 DÖVÜŞENLERİN HEPSİDE SAATİ DOLDURMADAN DÖVDÜ SÖZÜNÜN FAZLASIYLA ADAMIYMIŞSIN SIRF ELİNİ ÖPMEK İÇİN ÇIKIP MALATYAYA GELECEM CANIM ABİM SAĞOL SAYENDE HOROZ SAHİBİ OLDUK HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN REİSİMİZ BAŞIMIZIN TACI VAROL ABİMİZ ...
HARUN ASLAN (09/08/2017 16:28)
Konu : sonbaharda civciv çıkarmak...
Mesaj : varol bey, mevsimlerin iyice karıştığı ve aşırı sıcakların arttığı şu günlerde benim gibi hint horozu dövüşü ile fazla işi olmayan biri sonbaharda gurk yatırıp civciv çıkarsa daha iyi olmazmı soğukta benim tecrübelerime göre hastalıklar daha az oluyor,bit fazla olmuyor..ne dersiniz sizin tecrübeleriniz nasıl...
 1  ...
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi1
Bugün Toplam36
Toplam Ziyaret497286
Anket
Sizin Tercihiniz Yabancı Kan Horoz hangisidir?
Hava Durumu
Anlık
Yarın
23° 33° 19°
Saat
Site Haritası