GönderenKonu: YUMURTADAN ÇIKAMAYAN CİVCİVE NE YAPILIR?  (Okunma sayısı 3604 defa)

VAROL.YILMAZ

  • Forum Üyesi
  • İleti: 21
  • Üyelik Tarihi: 08-10-2011
YUMURTADAN ÇIKAMAYAN CİVCİVE NE YAPILIR?
Tarih : 31-10-2011 Saat : 21:42

alper turanoglu : 15/07/2011 19:15:12

 

 

 

 

Mesaj :

ben her karın civciv cıkacagı zaman yumurtadan cıkmamıs civciv varmı diye dikkat ederim.
yumurtadan cıkamayan civcivleri kimi zaman ben cıkartırım kimi zamanda coktan ölmüş olur.
yumurtadan cıkamayan civciv bir zincirin zayıf halkasıdır.
zayıf halkayıda bence doğa geregi kendi haline bırakmak gerekir.saygılarımla...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hasan kerem özkan : 02/04/2011 12:19:36

 

 

 

 

 

Mesaj :

zaten ben tavuklarıma hiç kireç taşı verme dim ve civcivlerim hep çıktı ama eğer civciv çıkmassa varol abimin dediği gibi olursa olur en iyisi o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

varol yılmaz : 20/02/2011 14:29:28

 

 

 

 

 

Mesaj :

Murat hocam sölediginize aynen katılıyorum fakat bazı yavrular güçsüz veya ısıgı tam alamadıklarından çıkmaları zorlaşıyor ölüme terk edilecegine söledigimiz gibi çıkartılırsa dahada anlamlı olabilir.saygılarımla...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MURAT BAŞER : 18/02/2011 19:57:22

 

 

 

 

 

Mesaj :

bnce yanlıs doğanın kanunugereği tavuğu kendi haline bırakmalıyız cıkan civcivler zaten güçlü olanlardır cıkamayanlar ise zaten zayıf celimsiz cücüklerdir..tek yapacağımız sey yumurta zarını civcivin yırtıp yırtamamasıdır.zar kalın olursa civciv yırtamaz kızılkıvrım olur ölür buda civcivin hatası değil tavugun yediği seylerle alakalıdır.mesela kireç tasını cok yiyen tavugun yumurtasını kabugunun daha sert olması gibi..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

varol yılmaz : 14/11/2010 02:07:51

 

 

 

 

 

Mesaj :

Tavuk altına koyulan yumurtalar 21. gün çıkmış olurlar, eğer 21. gün yumurtalar çatlamamış ise yumurtalardan civcivlerin çıkarılmasını kolaylaştırmak gerekir. Peki, ama bu nasıl yapılır.

21. günün sonunda tavuğun yumurtaları kapatan yerine yani tavuğun 2 bacak arasına be kanatlarının altlarına ılık su sürülmesi yumurtaların kabuklarını yumuşatır ve civcivlerin kabuğu kırmalarını kolaylaştırır.

SİZLERİNDEN BU KONU HAKKINDA BİLDİKLERİNİZİ PAYLAŞMANIZDAN BÜYÜK ŞEREF DUYARIZ SAYGILARIMLA...

 


özgür

  • Forum Üyesi
  • İleti: 1
  • Üyelik Tarihi: 08-12-2013
RE:YUMURTADAN ÇIKAMAYAN CİVCİVE NE YAPILIR?
Tarih : 25-09-2012 Saat : 16:01

beyler yumurtadan kendiliğinden çıkarken bağırsakları zara yapışıp ölen civcivlere bir çözümönerisi olan arkadaşlar varsa cevaplarsa sevinirim.